Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення товарів належної якості:

Обмін товару або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після отримання товару.

Повернення коштів проводиться протягом 2-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти.

Який товар підлягає обміну, поверненню:

1. товар, на який є чек поштової служби

2. товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку

3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів

Умови повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав: 

- товар, що вже був у використанні і має нетоварний вигляд;

- товар з дефектом;

- товар з не повним комплектом;

- товар з пошкодженнями (сколами, подряпинами, плямами тощо).

Порядок дій при поверненні товарів:

1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом двох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар

Умови оплати доставки при поверненні:

1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.

2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки віднімається з покупця.

3. Якщо товар не відповідає опису з провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.

Обмін та повернення товару здійснюється:

  • через Нову пошту:

Отримувач - ФОП ___Севрюкова Н.С_______________

м.Кременчук №__1___ відділення Нової пошти

тел.____+380967874387_______________________

  • або безпосередньо в магазині за адресою: м.Кременчук вул Вадима Пугачова 6 індекс: 39623

Повернення коштів провадиться після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту. Повернення коштів проводиться протягом 2 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.